FAQ

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS
Vind hier alle antwoorden op de meest gestelde vragen.
Heb je nog een vraag waarop je het antwoord niet kan vinden, aarzel dan niet om me te contacteren via info@catberry.be.

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

Een bestelling plaatsen doe je via het invulformulier bij custom sweets of sweets.
Wees zo volledig mogelijk in het invullen van het formulier.
Het invulformulier doorsturen staat niet garant dat jouw bestelling wordt gemaakt.
Na het opmaken van de bestelling krijg je een gepersonaliseerde offerte doorgestuurd.
Je bestelling is pas definitief als deze is goedgekeurd en de aanbetaling is betaald.

WAAR VIND IK JOUW PRIJZEN?

Je vindt de prijzen terug bij de pagina’s custom sweets en sweets. Daar vind je pdf-pagina’s die alle prijzen duidelijk meegeven. Vind je toch nog iets onduidelijk? Stuur me gerust een mailtje of plaats het bij de extra info onderaan het invulformulier. Ik beantwoord het zo snel mogelijk.

HOE LANG OP VOORHAND MOET IK BESTELLEN?

Probeer toch zeker 3-4 weken op voorhand te bestellen.
Probeer zo snel mogelijk je datum in te plannen om zeker te zijn van je plaats.
Heb je last-minute toch een feestje gepland? Aarzel niet om me te contacteren. Het kan zijn dat ik toch nog een plekje vrij heb in de agenda. Maar voorkom teleurstellingen en bestel tijdig.

KAN IK LANGSKOMEN OM TE BESTELLEN?

Je kan niet langskomen om te bestellen. Alle communicatie gaat via mail.
Trouwkoppels kunnen voor hun tasting/gesprek wel langskomen. 
Omwille van corona gaan de trouwgesprekken online door. 

TOT WANNEER KAN IK IETS WIJZIGEN OF ANNULEREN?

Annuleren kan gratis tot 7 dagen voor het afgesproken ophaalmoment”
– Annuleer je tussen de 7 dagen en 48u voor de ophaling, dan reken ik 50% van de afgesproken prijs aan.
De kans is namelijk te groot dat ik ofwel al begonnen ben aan de voorbereidingen of dat ik een ander order niet aangenomen heb door het jouwe.
– Annuleer je minder dan 48uren voor het afgesproken moment van ophaling, dan is de taart mogelijk reeds gemaakt of in voorbereiding en kan ik niet anders dan het volledige bedrag aan te rekenen.

IK HEB GEEN ANTWOORD ONTVANGEN OP MIJN MAILTJE?

Geen zorgen. Vermits Catberry een one woman show is en alles goed moet inplannen heb ik vaste momenten om mijn mails te beantwoorden. Het kan tot 5 werkdagen duren dat deze beantwoord worden. Good things take time!

WAT MET LEVERING OF OPHALING?

Je kan je bestelling probleemloos ophalen.
Best voorzie je een curverbox of een antislipmat in de koffer om alles te vervoeren.
Je plaatst gebak niet op de achterbank wegens gevaar voor verschuiving.
Vermijd ophaling met de fiets te allen tijde. Kom liever te voet of openbaar vervoer bij gebrek aan een auto.
Het spreekt voor zich dat je voorzichtig dient te rijden en niet plots hard remt.
We nemen geen verantwoordelijkheid voor enige schade aan het gebak na het is opgehaald of geleverd.

Leveren aan huis kan zeker maar is pas mogelijk vanaf een bestelling vanaf €150. Leverkost bedraagt €0,50/km heen en terug.

Taarten vanaf 3 stapellagen (zoals trouwtaarten) worden standaard geleverd ongeacht de bestelprijs.

HOE BEWAAR IK HET BEST MIJN GEBAK NA OPHALING?

Cake en cupcakes bewaar je het best in de koelkast.
Haal deze een halfuur voor het aansnijden uit de koelkast zodat deze op kamertemperatuur kunnen komen.
Koekjes en brownies hou je op kamertemperatuur in een goed afgesloten doos.
Alles wordt dagvers gemaakt. Wat betekent dat je cake tot 5 dagen in de koelkast kan bewaren mits goed afgesloten in een doos.

WELKE BETALINGSMOGELIJKHEDEN ZIJN ER?

Bij de offerte krijg je een betalingslink om het voorschot te betalen. Via overschrijving kan ook.
De rest kan je betalen met cash of Payconiq bij afhaling. Op voorhand het volledige bedrag betalen kan ook. Bedrijven kunnen steeds via factuur betalen.
Bij levering dient het volledige bedrag op voorhand al betaald te worden.

WELKE BASIS GEBRUIK IK VOOR MIJN CAKES

Ik gebruik standaard een vaste cake. Dit zorgt ervoor dat ik taarten heerlijk in de hoogte kan maken.

Dit betekent dat ik géén biscuit maak. Deze zijn niet stevig genoeg om te stapelen.

HOU JE REKENING MET ALLERGIEËN?

Ik kan zeker rekening houden met allergieën.
Al het gebak is steeds lactosevrij, ei-vrij en vrij van dierlijke producten.
Allergieën moeten duidelijk vermeld worden bij het plaatsen van een bestelling.
Sporen van allergenen kunnen niet vermeden worden. Er wordt steeds met grote zorg gewerkt in de keuken maar Catberry is niet aansprakelijk voor problemen met allergenen achteraf.

Cake, cupcakes en brownies kunnen glutenvrij. Mits duidelijke vermelding bij de plaatsing van de bestelling.

Heb je nog andere allergieën? Geef een seintje en we zoeken samen naar wat lukt.

IK HEB EEN TAART GEZIEN OP INSTAGRAM OF PINTEREST. MAAK JE DEZE OOK NA?

Het kopiëren van taarten doe ik niet. Wel dienen het moodboard en foto’s als inspiratie voor de taart. Zo ben je zeker van een unieke en gepersonaliseerde taart.

WAT MET DECORATIES OP DE TAART?

Al onze taarten worden met botercrème besmeerd. Fondant taarten zijn niet onze specialiteit en werken hier aldus niet mee. We maken wel decoraties in fondant.

Niet alle decoraties zijn eetbaar. Bij afhaling wordt meegegeven wat eetbaar is en wat niet.

Opgepast! Bij fondant figuurtjes kunnen tandenstokers zitten ter versteviging.

Gepersonaliseerde cake toppers kunnen besteld worden mits 4 weken op voorhand. Geef dit door in het invulformulier, dan geven we jou een aangepaste offerte voor de topper.

KAN IK ALS BEDRIJF OOK MET JOU SAMENWERKEN ALS LEVERANCIER?

Ik werk zeker samen met bedrijven. Neem alvast een kijkje op de website voor het aanbod. Heb je een specifieke vraag of heb je een persoonlijke wens? Geef een seintje zodat we samen de opties kunnen bekijken die passen in uw zaak.

WIE HEEFT DIE MOOIE FOTO'S GEMAAKT OP DE WEBSITE?

@CATBERRY
@BYNOUCHKA