FAQ

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS
Vind hier alle antwoorden op de meest gestelde vragen.
Heb je nog een vraag waarop je het antwoord niet kan vinden, aarzel dan niet om me te contacteren via info@catberry.be.

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

Een bestelling plaatsen doe je via de pagina partycakes of sweets.

Je kan heel gemakkelijk party cakes en gebak uit het vast assortiment bestellen. Deze kan je onmiddellijk online betalen en ben je zeker van jouw bestelling.

WAAR VIND IK JOUW PRIJZEN?

Het vast assortiment en de party cakes hebben vaste prijzen die je op de desbetreffende pagina’s terugvindt.

HOE LANG OP VOORHAND MOET IK BESTELLEN?

Probeer toch zeker 3-4 weken op voorhand te bestellen.
Probeer zo snel mogelijk je datum in te plannen om zeker te zijn van je plaats. Je kan heel gemakkelijk in de agenda kijken welke data openstaan. Zowel bij custom sweets als bij de party cakes en het vast assortiment.
Voorkom teleurstellingen en bestel tijdig.

KAN IK LANGSKOMEN OM TE BESTELLEN?

Je kan niet langskomen om te bestellen. Alle communicatie gaat via de website.

Wel is het mogelijk langs te komen in de koffiebar (Lange Violettestraat 1, Gent) om enkele gebakjes te bestellen.

TOT WANNEER KAN IK IETS WIJZIGEN OF ANNULEREN?

Annuleren kan gratis tot 7 dagen voor het afgesproken ophaalmoment. Bij het annuleren krijg je niet je geld contant terug. Dit wordt omgezet in een waardebon om bij ons te spenderen.

– Annuleer je tussen de 7 dagen en 48u voor de ophaling, dan reken ik 50% van de afgesproken prijs aan.
De kans is namelijk te groot dat ik ofwel al begonnen ben aan de voorbereidingen of dat ik een ander order niet aangenomen heb door het jouwe.
– Annuleer je minder dan 48uren voor het afgesproken moment van ophaling, dan is de taart mogelijk reeds gemaakt of in voorbereiding en kan ik niet anders dan het volledige bedrag aan te rekenen.

IK HEB GEEN ANTWOORD ONTVANGEN OP MIJN MAILTJE?

Geen zorgen. Vermits Catberry maar een klein team heeft en alles goed moet inplannen hebben we vaste momenten om mails te beantwoorden. Het kan tot 5 werkdagen duren dat deze beantwoord worden. Good things take time!

Ps; check zeker even je SPAMberichten, het kan zijn dat onze mail hierin terechtgekomen is.

WAT MET LEVERING OF OPHALING?

Je kan je bestelling probleemloos ophalen.
Best voorzie je een curverbox of een antislipmat in de koffer om alles te vervoeren.
Je plaatst gebak niet op de achterbank wegens gevaar voor verschuiving.
Vermijd ophaling met de fiets te allen tijde. Kom liever te voet of openbaar vervoer bij gebrek aan een auto.
Het spreekt voor zich dat je voorzichtig dient te rijden en niet plots hard remt.
We nemen geen verantwoordelijkheid voor enige schade aan het gebak na het is opgehaald of geleverd.

Leveren aan huis kan zeker maar is pas mogelijk vanaf een bestelling vanaf €250. Leverkost bedraagt €0,50/km heen en terug.

Taarten vanaf 3 stapellagen (zoals trouwtaarten) worden standaard geleverd ongeacht de bestelprijs.  

Afhalen kan in ons Atelier (Ottergemsesteenweg 166, Gent) of in onze koffiebar (Lange Violettestraat 1, Gent)

HOE BEWAAR IK HET BEST MIJN GEBAK NA OPHALING?

Cake en cupcakes bewaar je het best in de koelkast.
Haal deze een halfuur voor het aansnijden uit de koelkast zodat deze op kamertemperatuur kunnen komen.
Koekjes en brownies hou je op kamertemperatuur in een goed afgesloten doos.
Alles wordt dagvers gemaakt. Wat betekent dat je cake tot 5 dagen in de koelkast kan bewaren mits goed afgesloten in een doos.

WELKE BETALINGSMOGELIJKHEDEN ZIJN ER?

Alle bestellingen gaan via de webshop en moeten onmiddellijk betaald worden via bancontact. Bedrijven kunnen een factuur aanvragen. 

Bij levering dient het volledige bedrag op voorhand al betaald te worden. In onze koffiebar/winkel is het mogelijk cash, met bankcontact of via Payconiq te betalen na aankoop van jouw gebak of drank. 

WELKE BASIS GEBRUIK IK VOOR MIJN CAKES

Ik gebruik standaard een vaste cake. Dit zorgt ervoor dat ik taarten heerlijk in de hoogte kan maken.

Dit betekent dat ik géén biscuit maak. Deze zijn niet stevig genoeg om te stapelen.

HOE ZIET ER EEN TAART VANBINNEN UIT?

Vanbinnen heb je enkele cakelagen in de smaak die je hebt gekozen. Bv. Vanille, chocolade, citroen. Daartussen zit steeds een laagje vanille botercrème. Zie foto als voorbeeld van een vanille cake.

HOU JE REKENING MET ALLERGIEËN?

Ik kan zeker rekening houden met allergieën.
Al het gebak is steeds lactosevrij, ei-vrij en vrij van dierlijke producten.
Allergieën moeten duidelijk nagevraagd worden VOORALEER bij het plaatsen van een bestelling.
Sporen van allergenen kunnen niet vermeden worden. Er wordt steeds met grote zorg gewerkt in de keuken maar Catberry is niet aansprakelijk voor problemen met allergenen achteraf.

Alles is vaak notenvrij. Witte chocolade bevat amandelen dus bij je bestelling kan geen chocolade drip in een kleur gemaakt worden, donkere chocolade kan wel. Sporen van noten kunnen uiteraard ook niet vermeden worden ook al doen wij ons uiterste best om alles te scheiden.

Heb je nog andere allergieën? Geef een seintje en we zoeken samen naar wat lukt. 

Opgelet! Samenstelling van recepten kan steeds wijzigen.

IK HEB EEN TAART GEZIEN OP INSTAGRAM OF PINTEREST. MAAK JE DEZE OOK NA?

Wij hebben, met pijn in het hart, omwille van het arbeidsintensieve en tijdconsumerende besloten om voorlopig geen gepersonaliseerde taarten meer te maken. Amélie – founder staat momenteel alleen in het atelier om alle cakes af te werken. Dit zorgt er voor dat er geen tijd over is om deze te maken.

Alvast bedankt voor het begrip <3

WAT MET DECORATIES OP DE TAART?

Al onze taarten worden met botercrème besmeerd. Fondant taarten zijn niet onze specialiteit en werken hier aldus niet mee. We maken wel decoraties in fondant.

Niet alle decoraties zijn eetbaar. Bij afhaling wordt meegegeven wat eetbaar is en wat niet.

Opgepast! Bij fondant figuurtjes kunnen tandenstokers zitten ter versteviging.

Gepersonaliseerde cake toppers kunnen besteld worden mits 4 weken op voorhand. Geef dit door in het invulformulier, dan geven we jou een aangepaste offerte voor de topper.

KAN IK ALS BEDRIJF OOK MET JOU SAMENWERKEN ALS LEVERANCIER?

Ik werk zeker samen met bedrijven. Neem alvast een kijkje op de website voor het aanbod. Heb je een specifieke vraag of heb je een persoonlijke wens? Geef een seintje zodat we samen de opties kunnen bekijken die passen in uw zaak. Neem gerust eens een kijkje op onze pagina bedrijven voor meer info.

WIE HEEFT DIE MOOIE FOTO'S GEMAAKT OP DE WEBSITE?

@CATBERRY
@BYNOUCHKA

HOE KAN IK BETALEN IN DE KOFFIEBAR/WINKEL

Het is mogelijk om zowel cash, met de bankkaart als payconiq te betalen.

IS ER WIFI AANWEZIG IN DE KOFFIEBAR?

Er is zeker Wifi aanwezig, vraag gerust naar het wachtwoord of neem een kijkje onderaan op het menu in de koffiebar.

MET WELKE SOORTEN MELK SERVEREN JULLIE DE KOFFIE?

Omdat wij volledig vegan werken, hebben wij enkel havermelk en erwtenmelk ter beschikking. Vraag gerust naar meer info in de koffiebar.

ZIJN ER OOK SUIKERVRIJE EN/ OF GLUTENVRIJE PRODUCTEN?

Wij hebben met pijn in het hart moeten beslissen dat dit niet voldoende besteld werd en hierdoor veel geld kostte om te produceren. We gaan wel een glutenvrije subscription box ontwikkelen. So stay tuned!

IN WELKE HORECAZAKEN VIND IK JOUW GEBAKJES?

Catberry bij onszelf natuurlijk in Gent

Anemoon oudenaarde

De Pastorie in Burst

Kokon in Herzele

Eco & Fair in Herzele

Bioshop in Gent

Take 5 Espressobar in Gent

Ohne Zwalm in Zwalm (enkel op feestdagen)

Wil jij hier ook tussen staan? Mail dan snel via het businessformulier en dan gaan we samen een fantastische samenwerking aan!

KAN IK GEBAK BESTELLEN IN DE KOFFIEBAR?

Door onze drukke schema is dit spijtig genoeg niet haalbaar. Dit is zeker iets dat wij in de toekomst willen verbeteren. Bestellen kan voorlopig enkel via het platform “bestellen”.

KAN IK OOK AFHALEN IN DE KOFFIEBAR?

Afhalen is zeker mogelijk. Meer zelfs, bij take away krijg je maar liefst 10% korting. Ook werkt Catberry mee aan een beter milieu waardoor we iedereen willen motiveren eigen verpakking mee te brengen. Lukt dit niet, geen enkel probleem.

WAAR KAN IK DE KOFFIEBAR JUIST TERUGVINDEN?

De koffiebar is te vinden in de Lange Violettestraat 1. Deze is gelegen vlak bij Gent Zuid shopping, richting het Sint-Annaplein.

WAT ZIJN DE OPENINGSUREN VAN DE KOFFIEBAR?

Wij zijn open van woensdag tot zondag van 10u tot 18u. Op maandag en dinsdag zijn wij gesloten.